סיפור מקרה: גמילה עצמית מאופיאטים – המסע לריפוי מלא עם דברת קשתי

אבי (שם בדוי) היה גבר בשנות ה-40 לחייו, נשוי ואב לשלושה ילדים קטנים. הוא החל להשתמש באופיאטים בעקבות פציעה קשה שעבר בתאונת דרכים. תחילה, התרופות היו נחוצות לשיכוך כאביו, אך עם הזמן הוא מצא את עצמו משתמש בהן גם כשלא היה צורך ממשי בכך. התלות הפיזית והנפשית באופיאטים החלה להשתלט על חייו, והשפיעה על כל היבט בחייו האישיים והמקצועיים. הוא חש כעס, תסכול וייאוש, אך הבין שהוא צריך לעשות שינוי.

אבי ניסה להפסיק את השימוש באופיאטים לבד, אך גילה במהרה שהגמילה היא תהליך קשה בהרבה ממה שציפה. תסמיני הגמילה היו קשים – כאבי שרירים, חרדות, דיכאון, רעידות ושינה מועטה. הוא ידע שהוא חייב למצוא דרך להתמודד עם ההתמכרות ולשקם את חייו, אך לא רצה להתאשפז או להתרחק ממשפחתו לצורך הגמילה.

בשלב הזה פנה אבי לדברת קשתי, מטפלת רגשית המתמחה בתהליכי גמילה ושיקום נפשי. דברת עבדה עם אבי על בניית תכנית גמילה מותאמת אישית שהתאימה לצרכיו ולסביבתו הביתית. הם התחילו במפגשים תכופים שבמהלכם לימדה אותו טכניקות להתמודדות עם תסמיני הגמילה, שיטות הרפיה, וניהול רגשות בצורה בריאה. התהליך כלל גם עבודה עם בני משפחתו של אבי, כדי לספק לו את התמיכה וההבנה הנחוצה מהקרובים אליו ביותר.

אבי הצליח להתגבר על הקשיים, כשהוא נעזר בתמיכה של דברת ובני משפחתו, ומצא את הכוח להמשיך ולהתמיד בגמילה. לאחר מספר חודשים, הוא הצליח להפסיק את השימוש באופיאטים לחלוטין, והחל לשקם את חייו. הוא חזר לעבוד, חידש את הקשר עם אשתו וילדיו, והתחיל לחיות מחדש, ללא תלות בחומרים ממכרים.

היום, אבי חי חיים מלאים ומאוזנים, כשהוא מוקף באהבה ותמיכה מהמשפחה שלו. הגמילה העצמית בעזרת דברת קשתי הביאה אותו לשיקום מלא, והחזירה לו את השליטה על חייו. המקרה של אבי מוכיח שהשילוב בין טיפול רגשי מותאם, תמיכה משפחתית ורצון עז לשינוי, יכול להביא לריפוי ולהתחדשות.

יש לך שאלה?

השאירו את מספר הטלפון הנייד שלכם ונחזור אליכם לתיאום פגישה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *