אורן, גבר בן 35, פנה אליי לאחר שהבין שהוא נמצא במעגל אינסופי של התמכרות לטכנולוגיה. במשך שנים, אורן חשב שהוא פשוט "אוהב טכנולוגיה" ולא ראה בכך בעיה אמיתית. אך בהדרגה, הוא הבין שהרגלי השימוש שלו בסמארטפון ובמחשב הפכו להיות אובססיביים – הוא היה בודק התראות לעיתים קרובות, אפילו בזמן ארוחות משפחתיות, וכשהיה עם חברים, לא הצליח להתרכז בשיחה מבלי להציץ למכשירו. אורן לא יכל להירדם בלילה מבלי להיכנס לרשתות החברתיות, ובבוקר, הדבר הראשון שעשה היה לבדוק את הדואר האלקטרוני והחדשות.

אורן הגיע אליי לאחר שכבר חש שההתמכרות לטכנולוגיה החלה להשפיע באופן שלילי על חיי היום-יום שלו. המערכת הזוגית שלו נפגעה כי הוא בקושי תקשר עם אשתו, ובמקום לבלות זמן איכות עם ילדיו, הוא בילה שעות רבות מול המסך. תחושת הריקנות וחוסר הסיפוק רק הלכו וגברו, והעבודה שלו החלה לסבול מכך, כשהתפוקה שלו ירדה והיחסים עם העמיתים הפכו מתוחים.

במהלך הפגישות שלנו, הבנו יחד עד כמה ההתמכרות לטכנולוגיה הובילה אותו למצב של ניתוק מעצמו ומהסביבה. עבדנו על בניית הרגלים חדשים, התמודדנו עם הפחד מהפסד (FOMO) שגרם לו להישאר מחובר כל הזמן, ולמדנו איך ליצור גבולות בריאים עם השימוש במכשירים הדיגיטליים. אורן התחיל לתרגל ניתוק יומי של שעתיים מהמכשירים ולגלות מחדש את הכיף והסיפוק שבפעילויות אחרות כמו ספורט, קריאת ספרים והקדשת זמן למשפחתו.

בהדרגה, אורן הצליח להחזיר את השליטה על חייו, והשימוש בטכנולוגיה הפך להיות מתון יותר. ההתמכרות לטכנולוגיה כבר לא שולטת עליו – הוא יודע איך להתנהל מולה בצורה מאוזנת ובריאה.

הזמן לפעול

אם גם אתם מרגישים שההתמכרות לטכנולוגיה מנהלת אתכם, משפיעה על מערכות היחסים שלכם או מפריעה לתפקוד היום-יומי – זה הזמן לעשות שינוי. התמכרות לטכנולוגיה יכולה להיות מכשול גדול, אך בעזרת טיפול נכון והכוונה, ניתן למצוא את הדרך חזרה לאיזון. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולהתחיל בתהליך של שינוי משמעותי. יחד, נוכל להחזיר לכם את השליטה וליצור חיים מלאים יותר, מחוברים יותר ואמיתיים יותר.

אל תתנו להתמכרות לטכנולוגיה להמשיך לגזול מכם רגעים יקרים. פנו אליי עוד היום כדי להתחיל במסע של ריפוי ושחרור מהתלות.

יש לך שאלה?

השאירו את מספר הטלפון הנייד שלכם ונחזור אליכם לתיאום פגישה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *